2011-01-20
 20:21:22

SJUK GUBBE = MYCKET ATT GÖRA

Har verkligen fullt upp nu, därför blir det lite små pauser i bloggandet.
Tomas har influensa och har legat deckad både igår och idag, han har hög feber och hostar som faan. Så, han har liksom inte så jättemycket ork till någonting.
Och när man är sådär sjuk ska man vila tycker jag, därför har jag tagit på mig allt som ska göras de senaste dagarna. Städa, diska, tvätta, ta hand om Nova (givetvis hjälper han till där nu med, men jag kan inte tvinga honom hjälpa hela tiden när han har så hög feber)

Till på detta är det rätt mycket som ska göras i skolan nu. Yrkesprovet närmar sig och mycket förberedelser ska göras till det, vårt starta eget projekt blir bara större för varje dag och massa andra uppgifter ska göras eller lämnas in.

Så, ganska naturligt blir det bloggen som får vänta.

Men vadfan, kul när det händer lite grejer. Eller hur? :)

Imorgon ska jag iallafall inte till skolan, en sak mindre att tänka på. Men jag borde verkligen fara in till FPA.. dels för att fråga var fan pengarna är, och så borde jag lämna in ännu mera papper.
GAHUJG.
På kvällen blir det att hänga hos Sassa igen ;) projekt projekt.

Nu har jag en tvätt på gång, och disk som ska diskas. Jag själv har just duschat, så kanske jag borde leta fram lite kläder.
Nova sover ännu på sin kvällsvila ( tröttis efter vaccinationen i guess ) så när hon vaknar blir det bad för henne, innan hon ska nattas!

Nu har jag inte tid med det här längre, disken ropar på mig hör jag.

Ha det bra mina vänner <3


PUSS PÅ DE TVÅ BÄSTA MÄNNISKORNA <3 FÖRBANNAT VAD GULLIGA NI ÄR!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: