2011-01-17
 19:28:59

OHLALALAL

Idag har jag varit i skolan igen.
Så nu har jag pratat med alla lärare som jag har ämnen med i denhär perioden. Allt ordnat och skönt, lite uppgifter att göra bara.
Och idag började också ett projekt.
"starta eget"
Jag jobbar ihop med Sassa, och vi ska alltså planera ALLT som man gör när man ska starta eget. Riktigt skojigt ska det bli, och väldigt nyttigt. Man vet ju aldrig, starta eget i framtiden skulle vara grymt roligt! :)

Efter skolan plockade jag upp min älskade dotter, vi åkter ner till stan med min syster. Hon hämtade ut paketet med kläder som hon har beställt till Nova, taaaaack :)
och så råkade jag visst köpa lite mera kläder åt henne för hennes presentkort hon fick :)
så, nu får verkligen inte ett enda plagg i strl. 62 komma in här, vi har FÖR mycket.. hehe.


Byxor från HM

Bodys från HM

Pyjamas från HM

Pyjamas från Lindex

Pyjamas från Kappahl

Byxor från Kappahl

Och så var det rea på sockor, syns det? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: