2011-01-22
 21:46:53

MIN VECKA DÅ.

Imorgon är det söndag och då är denhär helgen också förbi. Tomas har varit sjuk, och är fortfarande - så om det inte är bättre imorgon blir det nog sjukskrivning för honom :/ ..
Han kan inte stå utomhus i 8 timmar med feber.
Håller tummarna för att han ska få bli frisk nu!

Idag var vi en sväng ner till farmorn och farfarn - de var glada att se lilla Nova och vi var glada över att få lite frisk luft (vi barnvagnspromenerade både dit och hem)

Det känns som om det händer massor den här veckan, och jag känner mig lite stressad..
Jag ska till skolan två dagar, på efterundersökning, till Gitasalongen för att få lite hjälp av Sandra, träna 2 pass, och kanske på middag med klassen...

Låter kanske inte så mycket, men det känns som mycket :)

Och som ni såg så skrev jag att jag ska träna. För på måndag kör det igång, vägen till en kropp jag är nöjd med. Och jag är så grymt taggad.
Beach 2011 ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: