2011-01-18
 19:48:38

LÄKARBESÖK IMORGON

Onsdag imorgon redan, veckorna bara flyger iväg nu tycker jag.
Imorgon ska vi på läkarkontroll med Nova, hon ska även få sitt första vaccin. Tur som är så ges det via munnen, så hon slipper iallafall sprutan.. fyy.

Får väl se hur kvällen blir imorgon då, om hon är hängig eller så.
Hoppas vi slipper febern iallafall.

Annars ska det bli himla intressant att se hur mycket hon väger lilltösen, och se hur mycket hon har växt. Förra gången vi var till rådgivningen mätte de till samma längd som besöket tidigare, jag var lite skeptisk redan då, eftersom vi har märkt att hon blir längre.
Såå, om inte måttet blir annorlunda denhär gången är något riktigt fel, för kläderna blir för små titt som tätt.

Efter läkarkontrollen, kommer Sassa hit till oss. Vi ska jobba med vårat "starta eget" projekt :)
Och lite senare kommer Julia, och då blir det barnvagnspromenad.
Vem vet, kanske Sassa också hänger på ;)

Ikväll har jag försökt städa lite, så att jag vågar ta hit de imorgon. Motivationen är inte helt på topp, så det har blivit mycket pauser. Haha.

Nu ska jag fortsätta leta skor (jag har kollat överallt men hittar ju ingenting)


Åsa - mamma till Tindra

Visst är det rotavaccinet som ni ska ta?

Hoppas det går bra :)



Kramar



PUBLICERAT: 2011-01-19, 09:47:03 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: