2011-01-28
 18:18:47

KASS BLOGGARE MED BILDER

Jag har verkligen blivit kass på det här med att blogga..
Ska försöka bättra mig..
Men det blir nog först nästa vecka, för i helgen är det rätt så fullt upp. Novas farfar fyller 60 år idag, och imorgon blir det kalas.
På söndag måste jag och Sassa jobba klart med vårt projekt - så det lär inte bli så mycket tid till att blogga.
Men jag kan iallafall bjuda er på lite bilder ;


Liten Nova tuttar i vagnen (hon sover dock bara så länge jag går, så fort det stannar vill hon inte vara kvar där längre. Tips på hur man kunde få henne att sova i vagnen lite längre .. Någon??)


Glad Nova <3 med dubbelhaka - gulle!


Pappan - just hemkommen från jobb.



En liten bildserie, ungen kan dethär med miner alltså <3


Åsa, mamma till Sebastian

Precis så va Sebastian å, han tyckte inte alls om vagnen när han va mindre. Jag gjorde så att jag gick kanske 30 minuter så han somnade djupt, sen tog jag in vagnen och öppnade upp så mycket som möjligt av kläderna.



Tror nog det blir bättre bara hon vänjer sig lite med vagnen och märker att hon inte blir helt ensam, utan att mamma kommer när hon ropar :) Sebastian sover hur bra som helst i vagnen nu :)



PUBLICERAT: 2011-01-28, 20:45:28 | URL: http://minifjun.blogg.se/
Pernilla

Ja, vi får fortsätta öva bara ;) Skulle vara så skönt om hon skulle börja gilla det, så skulle hon få lite frisk luft! Men som du säger, så kan det ju ändra bara hon blir lite äldre och vanare!



PUBLICERAT: 2011-01-28, 21:05:56 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: