2011-01-31
 16:15:27

JAG HAR LITE TRÅKIGT

Ny vecka drar igång idag, näst sista hela veckan som Tomas jobbar innan han går på föräldrarledigt fram till juni :) jätteskönt för honom, däremot är jag grymt avundsjuk på all tid han kommer få spendera med Nova..
Men jag hinner träffa henne alla kvällar och helger, mysigt!
Och jag är fruktansvärt glad över den kontakten Tomas och Nova kommer att få <3

Idag har Sassa varit här nästan hela dagen, vi är nu helt klara med vårt starta eget projekt. Bara att presentera kvar nu, och det gör vi på onsdag!
Ska bli så skönt när allt är över, det har varit ett stort projekt!

Just nu sitter jag bara och väntar på att Tomas ska komma hem så vi kan få lite mat, Nova ligger och sover kvällsluren och kommer nog sova en bra stund till.
Så, lite tråkigt har jag allt.

Vid halv 7 ska jag iallafall klippa lite.


älsklingälsklingälsking - vad skulle jag göra utan dig <3 ?!


Åsa - mamma till Tindra

Ska du studera då eller jobba när Tomas lämnar på föräldraledigt?

Kramar



PUBLICERAT: 2011-01-31, 18:52:35 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: