2011-01-15
 17:39:43

FULLT UPP!

Nu har det varit lite tamt med uppdateringar igen, har fullt upp med massa annat.. Och då blir bloggen bort prioriterad. Men en liten uppdatering tänkte jag bjuda på.

I fredags var jag i skolan för första gången ordentligt sen i mitten på november, kändes himla konstigt. Men riktigt kul att träffa alla :)
Pratade med de lärarna vi hade och frågade hur jag ska göra med allt för att få kurserna godkända, inga problem sa dom! så det skulle ordna sig, skööönt.
Nova var med sin mormor hela dagen, och det hade gått hur bra som helst. Duktiga tjejen <3
Jag tyckte det var jobbigt att vara utan henne givetvis, men på samma gång måste jag göra skolan klart. Det är det bästa för både henne och mig.

Iallafall, min mormor - Novas gammelmormor kom till Åland i fredags också. Jätteroligt :) var längesen jag träffade henne, så.
Jag och Nova blev kvar hos mamma och umgicks med dom hela kvällen.
Min mormor är en bit över 70, men jäklar. Visste man inte det skulle man aldrig gissa det. Fart och fläkt och en jäkla humor :)
riktigt rolig är hon emellanåt.

Idag har vi varit och storhandlat, hela familjen :)
När vi kom hem började vi även storstäda, så nu är det redigt och fint här igen. Tvättat massor har vi gjort också, så varenda en liten kvadratmeter i lägenheten är täckt med tvätt på tork. SKÖNT med rena kläder :)
När städningen var klar, gick jag och Nova till sovrummet och tittade på dhw, hon somnade och sover ännu.

Kvällen blir lugn, och imorgon ska vi till mamma och umgås med henne och mormor igen :)

Bjuder på några bilder på våran älskling:

Lyfta på nacken är hon riktigt duktig på numera.

Hur söt får man vara? jag skulle kunna äta upp henne <3

Jag tror Nova och Wilma kan kallas riktiga vänner nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: