2011-01-15
 22:40:17

DET FINASTE SOM FINNS <3


Jag kan inte förstå hur man kan älska en liten människa på det här viset, hon är den finaste som finns för mig och hur underbar som helst!
Jag undrar varje dag, vad gjorde jag innan hon kom?
Och hur klarade jag mig utan henne? Det är hon som lyser upp mina dagar ju.
Varje gång hon ler skulle jag kunna börja gråta, varje gång hon jollrar till vill tårarna komma. Det är så fruktansvärt underbart att vara mamma <3
Jag skulle aldrig någonsin byta ut det jag har i mitt liv mot någonting, jag kan inte be om mer. Jag har redan det bästa.

Det är en sån konstig känsla jag har, jag kan liksom inte förstå allting. Hur hade jag sån tur och fick bli mamma till just Nova? Hur kan hon vara så perfekt, och så fin ?!
Jag är verkligen evigt tacksam till Tomas, som har gett mig den finaste dottern i hela världen. Han har gett mig det bästa som finns, och det bästa man kan ge till någon - ett barn.

Ikväll satt Tomas och lekte med Nova, och jag satt bara och tittade på dom. Att få se de två människorna jag älskar mest av allt tillsamans med varandra, det är så otroligt fint <3
Sättet Tomas ögon lyser när han ser på Nova, han tittar på henne och hon ler. Hela Tomas ansikte lyser upp <3

Jag vill bara tacka för att jag får leva med de här två fina människorna.
Jag vill aldrig någonsin vara utan er.

<3


Dethär är det närmaste ett leende vi har lyckats fånga ännu, hon slutar le när hon ser kameran :) gullliiiis <3


Bebis <3 vad jag älskar dig!


Pamela

Sötisen! Hon påminner mycket om Felicia när hon var liten med dom där runda kinderna. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: