2011-01-07
 14:12:30

BLOGGTORKAN KOM OCH GICK!

Ja, bloggtorkan höll inte i sig allt för länge - nu är jag tillbaka :)

Fredag idag redan, och det betyder att vi bara har två ynka dagar kvar av Tomas ledighet, på måndag börjar verkligheten efter nästan 6 veckors hemmamys.
Känns väldigt konstigt.
Och så tycker jag synd om honom som inte får vara hemma med oss, utan måste stå på jobb istället.
Vi här hemma kommer givetvis sakna pappa till tusen så fort han har åkt.

Men oj så vi ska mysa vi som är kvar här hemma <3

Nova har i några dagar nu kört lite varannan dag bra och varannan dag lite sämre. Jag tänker på hennes sovande, ena dagen sover hon jättebra (idag är en sån dag) och andra dagen har hon jättesvårt att komma till ro, och hinner bara somna in ordentligt innan hon vaknar igen.
Jag tycker så synd om henne dom dagarna, när man ser på henne hur otroligt trött hon är men ändå inte kan sova.
Nåja, kanske hon har en liten tillväxtperiod, eller såå :)

Jag har just varit duktig och städat upp här i lilla huset, och har första tvättmaskinen igång. Min plan är att tvätta tre stycken, men vi får se hur långt orken räcker :)

----- borta en sväng..

Sådär, nu är jag tillbaka och ska försöka göra klart inlägget.
Det var en granne som kom förbi med en jättefin body i present till Nova :) tack så himla mycket!

Helgen ska vi då som ni säkert förstår ta vara på till max. Bara mysas hela familjen.
Imorgon är vi bjudna till tomas föräldrar på middag, men annars finns inga planer!



Bilden här ovanför är resultatet av en grymt övertrött Pernilla.
Min syster ville ha en bild som hon skulle ha som kontaktbild när jag ringer henne - varsågod här får du!
På tal om min syster, måste hon vara den snällaste i världen. Igår när vi var och hälsade på beställde hon presenter till Nova :)
Världens bästa moster helt enkelt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: