2011-02-18
 18:01:07

TREVLIG RESA

Imorgon bär det av, uppsala står på schemat. Och det ska bli så himla roligt!
Som jag har längtat.
Skönt att få fylla garderoberna med lite nytt :)

Här hemma har vi just ätit lite, lillisen sover och det är allmänt lugnt och stilla.

Just nu är jag grymt avundsjuk på Johanna och massa av hennes vänner, som sitter på båten påväg till Sverige för att imorgon flyga till gran canaria. Jag skulle gärna ha hoppat in i hennes resväska.
Men men, vi får ta det en annan gång.
Jag hoppas iallafall dom får en riktigt bra resa.
<3

Kvällen blir hur lugn som helst, sova i någorlunda tid. För imorgon klockan 6.45 kommer mamma och hämtar mig.

Carola:
Vad kul att du har hittat hit, och grymt fint namn ni har valt till er dotter :) har du någon egen blogg?
Och jätteroligt att det märks i min blogg att jag älskar mammalivet - för det gör jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: