2011-02-16
 09:15:50

PÅVÄG TILL SKOLAN!

Sitter här och lallar, egentligen borde jag börja göra mig i ordning för lite skola. Ska dit och ta igen lite praktiskt som jag har missat under mammaledigheten..

På tal om mammaledighet, så tog den slut i måndags :/ känns som om tiden har gått så himla fort. Nu har Tomas tagit över och är föräldrarledig, så nu ska studierna tas om hand på allvar :)
Jag tror han tycker det är väldigt mysigt att strosa runt med Nova här på dagarna, mina hjärtor <3

Annars vill jag helst bara att veckan ska gå jättejättefort. På lördag bär det av till Sverige för shopping med mamma och Mickan (Nova har det bäst hemma, så hon och pappa stannar hemma)
Det ska bland annat bli lite dopkläder till både Tomas och Nova.
Men givetvis kommer det bli annan shopping också.
Hela familjen är värda lite nya och fina kläder, så det ska bli riktigt roligt!
En matstol till Nova ska komma med hem också, så småningom kan hon ju börja sitta med oss vid matbordet, uppallad med kuddar då till en början. Men ändå :)
Stora tjejen <3

Och vet ni vad då?!
Igår satt jag på klippupp och blev omhändertagen av världens finaste Johanna, hon färgade mitt hår ljusare med en massa slingor- och jag är så nöjd så nöjd. Och det var så skönt att bara få sitta - TACK ännu en gång jojjo.
Ska visa er före och efter bild, kanske ikväll :)

Nu ska jag göra mig i ordning.
Ha en bra dag!


johanna

du är fin och jag kommer sakna dig <3



PUBLICERAT: 2011-02-16, 22:17:33 | URL: http://jojoow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: