2011-02-09
 20:35:12

MYSPYS

Vad mysigt det är här hemma nu :) ikväll har vi fixat den tomma väggen, som har varit tom ända sen vi flyttade in.. Har velat länge fram och tillbaka med vad vi skulle ha där.
Nu när tavellisterna + ett väggord kom upp är vi riktigt nöjda!

Så efter det pysslet fick jag lite mersmak, och har nu sprungit runt och putsat och donat lite här och var, nu brinner det massa ljus överallt, och är allmänt fint här!

Tomas är och chitchattar med sina bröder, och Nova sover.. Jag är alltså helt ensam (Nova är ju i sovrummet, men ändå)
Det är himla tyst här måste jag säga.. Lite ovan kanske, haha!

Jag skulle egentligen behöva ta tag i provläsningen, men jag känner mig inte riktigt sugen. Får panikplugga imorgon istället.


Bilden är gammal, men jag har inte orkat ta bilder nu ikväll så det får duga!
Någon dag ska jag ta en ny "rundvisning" hemma hos oss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: