2011-02-24
 20:30:45

LISTAN!

PERSONLIGT
Vad heter du? Pernilla
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom hade inga andra förslag.
Var bor du? På Åland, i Lemland
Hur lång är du? 1.56 cm (uuuuh)
Ögonfärg? Brungröna
Hårfärg? Just nu lite mörkblont
KLÄDER
Vad använder du för jacka just nu? Mickans svarta, eftersom min gav upp.
Vad använder du för skor just nu? Antingen mina puma, mina svarta stövletter, eller någe stövlar
Favoritfärg på kläder? Det blir nog mest svart.. skulle vilja ha lite mera färg - men det lyckas inte :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Just nu skulle jag vilja ha en mysdräkt, men Nova sover i sovrummet - så det får vara.
Hur mycket köper du kläder för i månaden? till mig.. inte så mycket. Men lilltösen brukar få en hel del, men för vilken summa varje månad kan jag inte svara på.
SENASTE PERSON SOM
Du pratade med? Tompelibomp
Du gick på bio med? Oj, ingen aning
Du gick på stan med? Gick på stan riktigt.. Johanna kanske :)
Du kramade? Nova
Såg dig gråta? Antagligen Tomas och/ eller Nova, gråter ju lite titt som tätt för allt möjligt ;)
Skällde på dig? Tomas tror jag.. Hehe
Skickade ett e-mail åt dig? säkert något reklamgrejs

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, varje dag.
Bråkat med ditt husdjur? Ooooooja
Drömt något helt galet och så har det hänt dagen efter? Ne, det tror jag inte

RANDOM FRÅGOR
Är du ensam hemma nu? Nova tuttar i sängen, så lite sällskap har jag allt :)
Vill du gifta dig? Jo, men Tomas säger att vi inte ska :( haha
Vill du ha barn? Jag har en underbar dotter redan, men kanske en vacker dag att jag vill ge henne ett syskon. Det får vi se!
Vad är du mest rädd för? Som säkert alla mammor - att något ska hända min lilla bebis.
Vilka kläder sover du i? Tomas urtvättade t-shirtar och pyjamasshorts
Var vill du gifta dig? Jag skulle vilja ha ett kyrkbröllop, men mååånga gäster
Vem hatar du verkligen? Jag tror inte jag HATAR någon, men ogillar säkert ett par.
Varit kär? Jag är!
Kör du bil? Jo
Har du ett jobb? Maybe
Gillar du att ha folk omkring dig? Jo, speciellt mina älskade familjemedlemmar
Är du ett hälsofreak? Hehe, om det ändå vore så väl
Har du någon tatuering? Nej, men i höst ska premiären ske.
Har du någon piercin? Jag har haft, men har tagit ur dom. Kvar är bara fula ärr.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit? Nej, hör och häpna!
Köpt något? Jo, pizza och headset till tomas
Sjungit? Jo, allt från prästens lilla kråka till denhär... "i wanna rock n´roll all night....."
Sagt jag älskar dig? Jo, det har jag nog
Träffat någon ny? På sätt och vis!
Saknat någon? börjar på lite snackaskitabstinens, så jo Johanna har jag saknat!
Kramat någon? Jooo
Pussat någon? Jooo
VILKEN
Tidning läser du? Föräldrar och barn
Buss åker du oftast? Jag åker inte buss
Frisyr har du? Rufsig, trött frisyr - med ett spänne upptryckt i pannluggen.
Dag fyller du år?  20 februari

SENASTE
Film du såg? Jag har ingen aning
Sak du stal? Jag brukar inte syssla med sånt
Låt du lyssna på? Bruno Mars med någon låt i bilen
Mat du åt? Fantasiapizza



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: