2011-02-09
 11:29:12

LÄTTAD!

Sådärja, en mycket lättad mamma är det som skriver nu istället. Sjukhusbesöket är över - och allt var perfekt! vi var till ögonläkare med Nova..
Såååå skönt, jag har funderat över detta enda sen Novas 6 veckors kontroll, så skönt att kunna släppa det!

Just nu ligger min lilla älskling ute på mammas balkong och tuttar så skönt i vagnen, hon fick ögondroppar och är väldigt känslig för ljus så det är nog skönt att få blunda för henne :)

Före vi ska hämta min andra älskling ska vi svänga in via tyger & sånt, måste ha hem två ljus .. Idag har vi nämligen inhandlat mina efterlängtade tavellister, så ikväll ska vi pyssla!
Jag tror det kommer bli riktigt bra!

Osammanhängande som vanligt, men vadfan. Lev med det! :)


Anonym

Skönt att allting är som det ska va med henne :)



PUBLICERAT: 2011-02-09, 12:24:03 | URL: http://idavilhelmina.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: