2011-02-07
 18:09:04

DREGGLISAR - NY FAVORIT!

Imorgon ska jag och skrollan på lite utflykt, vi ska luncha med Johanna :) hur trevligt som helst!
Och när vi ändå är i stan ska jag passa på att köpa på mig ännu flera dregglisar, hur praktiska som helst. Nova har aldrig hittils kunnat haft samma body hela dagen.. Men det har hon idag, istället har vi använt dregglisen till det den är till för - dreggla på :)
Jag köpte fyra stycken senast, men de går åt fort och var inte speciellt dyra - så vi ska bunkra :) i många olika färger. Till på det har Nova presentkort på familia, där vi köper de. Såå helt toppen!

Jag har en paus, jag håller på att laga lite i Novas fotoalbum, men det går lite trögt. Inspirationen tryter.. Hahah
Nåja, jag ska kolla runt på lite hemsidor, måste börja kika efter saker jag ska inhandla i sverige den 19 februari - jag längtar!!


Inte dom dregglisarna vi har, men iallafall :)
skulle vara roligt med lite mönstrade dregglisar också - måste kika om dom skulle råka ha det också!


Åsa, mamma till Sebastian

Dregglisar är bra, och du kommer ha användning av dom då det kommer tänder också så det är inte onödigt köpt iaf! :)



PUBLICERAT: 2011-02-07, 19:50:59 | URL: http://minifjun.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: