2011-02-17
 20:30:53

CHECK OCH CHECK

ÅH! vad skönt, nu har jag tagit igen de praktiska arbetena som jag har missat när jag har varit hemma med Nova - skönt att ha det gjort.
Underbart!

Ikväll har jag suttit och gått igenom lite vad som behöver komma med hem från Sverige. Som den kontrollfreak jag är så måste jag ha lite koll :)
Så, nu när det är uppkollat kan min stress lugna sig lite.

Jag ser så framemot lördag, det ska bli så roligt!
Däremot är det jättetråkigt att jag knappt kommer få se Novisen alls då.. Jag åker innan hon har vaknat (tror jag) och när jag kommer hem, har hon antagligen somnat sin långa kvällslur. Så, en liten stund när hon vill ha mat innan hon somnar för natten är det enda jag hinner med :( buuh.
Så, därför blir det extramycketmegamys på söndagen - som för övrigt är min födelsedag :D

Jag har försökt ta bilder på nya färgen.. Men det blir inte bra, färgen ser ju inte alls ut som den blir på bilderna.

Men här är ett smakprov iallafall, måste be Tomas ta mer ordentliga kort imorgon när det är dagsljus.


Såhär fin var Novisen tidigare idag, tröjan fick hon av moster Mickan igår - tackar :)


Söta tjejen med tuppkam, mihi <3


Carola

Hejsan! Hittade hit via någon annan blogg, kommer inte ihåg vilken..men det var lite roligt för jag har också en dotter som heter Nova (finaste namnet!! :)) som är född i september 2010. Kollade igenom din blogg lite hastigt och du verkar positiv och glad och verkar älska mammalivet lika mycket som jag :) så kanske tittar in här nu som då om det är okej :) (men det gissar jag eftersom du har "öppen" blogg). Mvh. C


Carola

Supersöt tjej ni har förresten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: