2011-02-09
 12:53:05

BOOPBOPP

Herregud, lillisen sover fortfarande sött ute i vagnen. Jag var just ut och kollade att hon lever ännu, är helt chockad! Hon har aldrig sovit såhär länge i vagn.
Det är skönt att det går frammåt :)
Bara snön är borta kan jag börja ha henne ute ordentligt även hemma, för på framsidan känns det lite sådär att ställa henne..

Men så småningom hoppas jag att hon vill vakna, så att hon kan få lite käk innan vi ska hämta pappan.
Det kan bli en lååång väg till Lemland annars :)

Jag börjar få lite tråkigt jag, haha, När har jag haft det sist?
Skulle vi vara hemma, skulle jag ha kunnat reda upp lite igen och tvätta någon maskin.. Men det får bli ikväll istället. Kändes onödigt att åka hem i några timmar och sen fara och hämta Tompen igen, så lika bra att vänta i stan. När man har möjlighet att snika in hos mamma så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: