2011-12-06
 20:40:20

UPPSALATRIP OCH 1 ÅRS TROTS?!

Igår packade hela familjen in sig i bilen, och tog en dagstripp till Uppsala. Och gud vad det tog på krafterna..
Det har sällan varit så skönt att komma hem som det var igår.

Nova var väldigt duktig för att för första gången vara på shoppingresa, för det mesta satt hon snällt i sin vagn och bara tittade på alla människor.
Pluspoäng till min älskling där!
En hel del kom med hem, mest kläder till oss alla.
Och någon liten julklapp också..

Idag har vi varit på kalas till Ida och Peter, och nu ikväll har det varit pepparkaksbak hos mamma.
Och hos mamma visade Nova en helt ny sida.
När hon inte fick som hon ville, började hon kasta sig fram och tillbaka på golvet och skrek som jag vet inte vad.
Trots redan vid 1 års ålder?!
Det var ingen rolig syn vill jag lova.

Jag hoppas det hänger ihop med att hon är väldigt trött från resan, och att allt är mycket bättre imorgon. För ska vi börja trotsa redan nu, kan det bli lite tungt dom närmsta åren :)


Givetvis var vi ut i första snön i morse.

Och jag är så glad över att hon kan ha sin overall som är i stl 80, den har länge varit hur stor som helst.
Men att hitta en liknande i stl 74 har inte varit så lätt som jag trodde.
Nu kan hon iallafall röra sig någorlunda bra i halaren, så den får funka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: