2011-08-01
 21:23:05

VARDAGLIGT KRAFS

Hej på er!

Här har dagen sprungit iväg, och imorgon väntar jobb igen... Nåväl, bara att ta sig tid så funkar det säkert.

Här har det tvättats som fasen idag, 5 maskiner blev det allt som allt, men ännu finns det tvätt i korgarna. Jag förstår inte hur vi får så mycket tvätt jämt, jag skulle förstå om det bara var Novas kläder men det mesta är vårt..
Nåväl.

Idag hämtade jag ut ett ellos paket på posten som innehöll en superfin grå mysdräkt till Nova, och världens tuffaste skor :)
Ska visa er bilder när jag orkar ta kort - hehe.

Sen har jag idag varit en sväng till tjäna, med Novas ena faster. Hon köpte lite grejor till Nova, så det tackar vi för :)

Har inte så mycket att berätta riktigt, lite längre fram har jag mera att säga. Men det tar vi då :)

Ha det så bra, så hörs vi imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: