2011-08-11
 22:08:33

NOVA SOVER I EGET RUM - PART 2

Nu har Nova sovit i sitt eget rum några nätter, och jag måste säga att det funkar rätt så bra.
Hon somnar lättare och lättare för varje kväll, och det blir färre och färre nappisättningar.

Däremot vaknar hon mellan 02.30-03.30 och slutar inte gråta förrän mamma kommer och lägger sig bredvid på golvet. Så jag har spenderat mina sista timmars sömn varje natt på mattan i hennes rum. Vad gör man inte för att hon ska vara nöjd?!

Där sover vi sen till ungefär 9.

Jag hoppas att hon ska vänja av sig med detta, och tillslut sova hela nätter i eget rum.
När det händer får vi se, tillsvidare tar jag med mig täcket och kudden ner till hennes rum :)


Alltid, alltid, alltid kommer jag göra allt för dig.
Du kan inte ana hur fruktansvärt mycket jag älskar dig Nova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: