2011-08-12
 21:42:12

LITE NYTT I GARDEROBERNA DÅÅ

Idag har vi hunnit med en hel del tycker jag. Vi började dagen med att åka och handla lite mat, och hämta paket på posten.
Sen hem och plocka upp alltihop, och reda upp ordentligt här hemma.
Det tog en bra stund alltihop.

Ikväll har jag varit snäll och kört brodern och en kompis till Godby :) och så har vi varit på kaffe till svärisarna.
Nu är jag egentligen påväg till duschen, men tänkte visa er grejerna som låg i våra paket idag !


To the maaama:

Finally! Har på känn att dessa kommer vara rejält medgådda om ett tag.


Denna kommer jag bokstavligt talat BO i under hösten/vintern.
Och så stora i storlekarna som dom är så finns det plats för mååånga till ;) haha!
(bild lånad från Gina Tricot)

Ett linne och en tub. Bra att ha saker helt enkelt.

Sjukt nöjd är jag :)

Men lillskruttan gick ju givetvis inte lottlös.
Till henne kom:


Nova star ziptröja och en matchande mössa.

Novas kläder är i str. 86 - alltså en heeel del mycket för stora. Men det var så bra pris på de, och i vår passar de säkert bra :)


Patrice

åh, var beställde du onepicen ifrån ? :)



PUBLICERAT: 2011-08-23, 19:32:54 | URL: http://patricekuhlman.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: