2011-04-12
 20:03:06

VÅRAN TJEJ!

Jaha, tisdag idag.
Längtar tills nästa vecka då jag blir ledig på tisdag och ska tillbaka först en vecka senare = FAMILJETID <3

Förresten måste jag säga att det går fort frammåt för våran lilla tjej nu, på bara några dagar har hon nu börjat ta steg frammåt om man håller henne under armarna, när hon ligger på rygg ställer hon sig upp i en låg "brygga".. och hon har nu börjat få in knixen med att äta lite vanlig mat.
åh, jag blir så stolt över henne :)
till och med så stolt att en glädjetår rann ner för min kind idag när hon var ut och provvandrade med Tomas.


Här är våran skrutta efter badet vi tog ikväll.

Veckan springer nog på som vanligt, längtar lite extra till helgen.
Speciellt söndag, då jag och Nova ska på lingon & blåbär party till Jennifer (jag vet inte hur man länkar) och det ska verkligen bli jätteroligt. Kul att få träffa lite andra mammor, och kul att Nova ska få se lite andra bebisar.


Jojjo

söta lilla bovkråkan <3



PUBLICERAT: 2011-04-13, 10:50:25 | URL: http://jojjojo.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: