2011-04-26
 21:15:44

THE MOST WONDERFUL THING IN WORLD.




Jag har sagt det många gånger förut och jag säger det igen, jag hade aldrig någonsin vågat hoppas på att mammalivet skulle vara så underbart som det faktiskt är.
Jag önskar verkligen ingen den sorgen att inte kunna få barn om man vill ha, det är det mest fantastiska som finns att ha barn. Från den stunden hon kom har mitt liv fått en helt annan innebörd, att ha någon annan att alltid sätta före dig själv är det bästa som finns! <3

Innan hon kom visste jag inte att man kunde älska en person så mycket, och med den kärleken kom också ett ansvar, och ett måste - att skydda henne.
Och det kommer jag att göra så länge jag lever, jag kommer aldrig någonsin låta någon göra något elakt mot henne. Jag kommer alltid stå bakom henne och stötta henne i alla val hon gör, och alltid finnas där för henne.
Jag hoppas att vi kommer få en jättebra relation, där hon vågar prata och berätta saker för mig.

Det är så svårt att förklara alla känslor jag känner när jag tänker på henne, jag vill bara gå ut och skrika så högt jag kan för att visa alla hur mycket jag älskar denna lilla tös.

Hon är det finaste, underbaraste, vackraste och sötaste som finns för mig på denna jord.


Carola

Jag känner precis som du!! :) Är så stolt över vår fina älskade gullunge och det är det bästa som finns att få vara hennes mamma!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: