2011-04-06
 22:08:54

NOVAS FÖRSTA RESA

Ikväll har det varit halvt kaos här hemma.. imorgon är det nämligen dags för mig och Nova att åka till Sverige, på fredag är det begravning :(

Men åter till packningen, herregud vad grejer det ska med när bebis ska med. Ojoj, men nu ska vi iallafall inte ha glömt något - har kollat igenom allting 3 gånger.
Däremot har jag inte riktigt packat till mig, känns viktigare att Novas saker är med, mina kan jag kasta ner imorgon innan vi åker.

Ska bli jättekonstigt att vara utan Tomas, och jag tror han tycker det är lite jobbigt att vara utan Nova. Men vi kommer ju hem igen på fredag kväll, så det är ju inte länge :)

Bloggen kommer nog få vila tills på lördag efter att jag har jobbat.
Så, ni får ha det så bra tills dess! :)


Carola

Far du ensam med henne? Och ska ni bila långt sen? (vi far ju också snart på Novas första resa :))

Hoppas allt går bra! Tråkigt "ärende" ni ska på dock :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: