2011-04-14
 20:32:17

BAKSLAG

Det kommer bakslag lite nu och då...
Och kommer säkert vara så länge till.

Jag har ända sedan jag fick beskedet att Stefan var borta velat pröva ringa honom.. Men jag har inte riktigt vågat.
Men nu, precis just vågade jag.
Och det var hans telefonsvarare som svarade..
SÅ skönt att få höra hans röst, men på samma gång så jättekonstigt - han finns ju inte längre, men finns kvar på telefonsvararen.

Jag pratade in ett meddelande, och hoppas att svararen kommer att finnas kvar ett tag så jag kan ringa flera gånger.
Jag har fortfarande inte riktigt förstått att han faktiskt är borta, att det var just den Stefan som låg i kistan på begravningen.
Det går bara inte in, och jag vill inte att det ska vara sant.

Kom tillbaka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: