2010-09-26
 16:13:23

slösöndag

Riktigt seg söndag idag.
Har inte lust med någonting alls.

Klippte Tomas i morse iallafall, så nu är han fin i håret igen - detdär håret växer verkligen som faan alltså. Var inte alls många veckor sen vi klippte. Klippte därför extremt kort på sidorna nu, så det ska hålla en stund :)
fin blev han iallafall :)

Sen kom Totte hit och var här någon timme, vi spelade mest.
Sen tog vi en promenad ner till svärisarna (okej, jag ljög - Tomas och Totte promenerade.. jag tog bilen)
Där pratade jag med Pia fram och tillbaka, sen åkte vi heem.

Har just försökt övat lite på prov som vi har imorgon.
Men jag är så jävla totalt ointresserad så det finns inte, jag orkar inte gå i skolan, orkar inte läsa på prov, hålla reda på allt.
Jag vill bara slappa tills bebisen kommer - sen vill jag vara MAMMA!
Hur faaan ska jag orka med skola ända till juni ?????????
Tur att jag får vara hemma ett tag av det iallafall.

BLÄ! kan jag inte sjukanmäla mig fram till bebisen kommer ?? ännu mera suger det när jag skulle ha kunna gått på ledigt om typ 1 vecka ifall jag hade jobbat och inte gått i skola. YEEEEEEI!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: