2010-09-19
 09:01:28

Skön morgon med HM beställning


Så skönt, igårkväll somnade jag redan runt halv 10 - 10 :) var så jättejättetrött. Imorse vaknade jag istället vid halv 8, och lyckades för en gångsskull väcka Tomas också. Så vi har varit vakna ett tag. Skönt, ätit lång frukost och sådär.
Jag har även varit och börjat tvätta lite, så är det gjort.

Var just in på HM och kollade lite och råkade hitta luvtröjan som finns på bild här uppe till Tomas, han är verkligen i behov av tröjor så vi beställde den. Det är jättesvårt att hitta tröjor till han tycker jag, så man måste passa på när man hittar :)
Det slank ner två basic mamma tröjor till mig också, så jag har något att ha på mig sista tiden. Och en t-shirt till hjärtat <3
nu är det bara att vänta på leverans då.

Nu ska jag springa iväg till tvättstugan och så småningom börja med lite läxor.
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: