2010-09-27
 19:25:48

Sjuk dag

Imorse var jag riktigt seg, jag ville verkligen inte stiga upp. Som jag skrev igår så har jag ju ingen motivation till att gå i skola just nu.. så det var nog anledningen.. plus att jag var riktigt riktigt trött.
men jag kom upp iallafall.
väl i skolan hade vi prov, som gick riktigt dåligt om jag ska säga vad jag tror.
Jag hoppas jag har fel, men lär få veta nästa måndag..

På vägen hem var jag jätteglad och skulle hämta mitt HM paket, men tror ni det hade kommit ??? nej! riktit besviken på HM nu, det har stått på deras hemsida att det är levererat sen i fredags. Men inte har jag fått något paket..
dåligt dåligt.

Istället hittade vi en lapp om hyreshöjning i postlådan. 35€ höjs det med efter nyår. FYFAN! tycker det är ganska mycket jag, och hyran börjar bli rätt hög nu med tanke på att varken sopavgift eller tvättstuga ingår.. Nåja, vad kan man göra.

Sen ytterligare kom granntanten över.. och förstörde min dag totalt.
Undrar hur länge hon orkar fortsätta?!

MEN!
precis i rätt tid dök Hanna upp och räddade min kväll, det var så roligt att hon kom :) vi pratade som aldrig förr, och ingenting om graviditeten. SKÖNT!
var precis som förut när vi umgicks mera.
Så nu måste vi bli bättre på att umgås - för det är så kul :)

Nu är jag lite chockad.. Tomas jobb brinner, deras kafferum brinner just nu..
ska bli intressant att veta mera bara vi får lite information..


Madde

men vad står det då du klickar på försändelsekoden på H&M då? Då får du upp var ditt paket finns. :)



PUBLICERAT: 2010-09-27, 21:02:11 | URL: http://lillins.wordpress.com
Pernilla

det har stått att det är i registreringen, men nu äntligen står det att försändelsen är överförd till transport, så kanske jag får det idag då.. :)



PUBLICERAT: 2010-09-28, 08:55:07 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/
hanna

gullibull, vi ska bli mycket bättre på att ses! :) <3


pernilla

Hanna: ja nu jäklar ;)



PUBLICERAT: 2010-09-28, 15:52:30 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: