2010-09-07
 18:02:28

finns nog ingen ordentlig rubrik på dethär.

Idag gick skoldagen riktigt segt! även fast jag har sovit riktigt bra inatt har jag varit riktigt trött, och foglossningen blir bara värre och värre..
kan knappt gå när jag har suttit ner en stund.

Iallafall så blev jag glad när jag kom hem, mitt beslut om studiestöd har kommit :) äntligen.
Får ju ändå inga pengar denhär månaden, men får ju tillbaka dom sen iaf.
Skööönt.

Imorgon har vi kurs hela dagen, är lite opepp.. som jag är på det mesta numera. Men jag skulle inte orka sitta still sinni, det är inte så bekvämt för magen.
Nåååväl.
det löser väl sig.

När vi har slutat skulle jag behöva till banken, ams och fpa .. baah.

Nu ska jag lägga mig och vila (sova)
natti


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Usch jag lider med dig vad det gäller foglossningen. Det är verkligen inte kul!!! Använder du stödbältet fortfarande?



PUBLICERAT: 2010-09-07, 19:27:40 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: