2010-09-06
 16:09:48

En stoor lättnad!

Måndagen avklarad då. Blev en rätt så okej dag ändå, även om jag bara fick 2,5 timmars sömn inatt.
Jäkla foglossning alltså.
Inatt tog det så jääkla ont så jag struntade i att vända mig, istället låg jag på samma sida hela tiden. Men inte kunde jag sova för det..
Får hoppas på bättre sömn inatt.

Idag hade Tomas pratat med en av cheferna på hans jobb och gett honom datumen han kommer vara borta. Skönt att ha det ur världen, så nu kan jag vara lugn.
Han kommer vara hemma först 3 veckor direkt då vi kommer hem från bb.
Sen blir han hemma från mitten på februari till början på juni.
Jag är verkligen hur glad som helst över att han tycker det ska bli så kul att få vara hemma med henne, dom kommer få en sån bra kontakt :)
pappas flicka kommer det garanterat bli.
Åh, kan bara tänka mig hur mysigt dom kommer ha här på dagarna.
Gullungar <3

Såå skönt när något som jag har gått och oroat mig över i flera månader är ordnat.
Nu kan jag ta det helt lugnt, försöka iallafall.

Nu ska jag så småningom börja med lite mat.
Sen blir det vila på soffan med världens bästa Tomas resten av kvällen :)


sassa

vad skönt, en sak mindre att tänka på iallafall ;)Hoppas du får sova lite mer inatt då

Ses imorgon!



PUBLICERAT: 2010-09-06, 16:29:55 | URL: http://susannl.blogg.se/
Pernilla

Jo, riktigt skönt faktiskt! Och med lite tur somnar jag hur bra som helst inatt, är hur trött som helst nu iaf :) får hoppas det håller i sig!



PUBLICERAT: 2010-09-06, 18:16:12 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: