2010-09-18
 13:58:19

En helt vanlig lördag hos oss.

Vaknade riktigt tidigt imorse, vid halv 7 redan var jag vaken.. inte roligt då man har chansen att sova ut. Meen, tydligen hade kroppen sovit nog då :)
Tittade lite på tv och bara myste, tomas var vaken med jämna mellanrum så jag hade lite sällskap.

Efter det har jag varit och hämtat Marias bil som vi ska låna nu, våran bil ska nämligen in på service på måndag och få våra bucklor lagade.
Ska bli skönt att få det gjort, även om jag nu måste försöka lära mig köra manuellväxlat igen..
hiihii.

Jag har också hunnit vara lite med mamma idag, hon har nämligen åkt iväg till mormor och morfar i Finland nu. Så jag umgicks med henne timmarna före båten skulle gå.
hoppas hon får det bra där borta :)

Resten av dagen blir nog bara lugn, ska snart laga lite mat och ikväll ut på bus tror jag :)
Vi hörs troligen imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: