2010-09-15
 18:52:41

Cosmos kryar på sig.

Jag var och handlade direkt efter skolan idag, tog lite längre än vad jag hade tänkt. Så nu känns det som att jag inte har någon kväll alls.
Nåväl, torsdag imorgon iaf. Vilket betyder helg snart :)

Cosmos har bara varit ut en sväng fram och tillbaka sen vi kom från veterinären. Han ligger mest och vilar :) Har lite problem att få i han medicinen han ska äta bara..
två tabletter antibiotika per dag och en spruta med smärtstillande.
Lyckades lura i han den första tabletten blandat med gräddfil men jag tror inte han går på det så många gånger..
så jag funderar vad jag skulle kunna försöka med. Tips någon?
Men han verkar iallafall må bra, och det är det viktigaste.

Nu ska jag försöka plocka ihop lite grejer innan det blir idol och sängen.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: