2010-10-03
 18:34:00

Söndag och beställning

Idag har dagen spenderats hos mamma. Jag har tvättat lite och sådär :)
Sen passade jag också på att beställa två sovpåsar och en filt till liten när mamma ändå skulle beställa.


Så detta kommer hem små småningom.
Då är äntligen pyjamansbestyret avklarat :) sköönt.
Sen är det lite smått kvar, lite av det ska jag och Tomas åka in och titta på nu i veckan eller i helgen, och det absolut sista tar jag när jag och mamma åker till Norrtälje på höstlovet :)

Jag klippte även mamma idag, och som betalning för det fick hon förhöra mig på samhällaprovet jag har imorgon. Känns som jag kan det någorlunda iallafall, orkar inte plugga hela tiden.
Så det får gå som det går :)

Imorgon är det lååång dag, skola 8-16 och sen föreläsning på kvällen :/ jobbigt. och tråkigt.

Men nu ska jag laga ihop något gott och sen så småningom titta på ensam mamma söker med det underbaraste <3


Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Vilka söta sovpåsar :)



PUBLICERAT: 2010-10-05, 11:18:07 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: