2010-10-18
 08:51:34

Sista lediga dagen.




Godmorgon!
Sitter och njuter av att vara ledig, tyvärr är det sista dagen. Så imorgon drar allt igång som vanligt igen.
Men vi ska se hur allt blir.. återkommer om det.

Idag ska jag bara försöka ta det lugnt, har lite skolgrejer jag skulle behöva ta itu med men annars inget speciellt.
Före Tomas ska hem ska jag iallafall åka och köpa bröstpumpen så jag har det klart.
Sen ska jag bara koka den och alla nappar :)

Här ovanför ser ni resultatet av en vanlig lördagskväll (: jag ordnade allting i badrummet, med skötbord och det klart. Och blev sen sugen på att plocka med hennes kläder.
Jag är kär i setet som Ida (bebis faster) köpte till henne, det är det rosa till höger :)


Och igårkväll kom Maria (bebis andra faster) och Hajje (bebis farmor) över en sväng. Maria hade med sig två böcker, ena heter skrik & panik och innehåller en massa tips vad man kan pröva med. Och också vad skriket kan bero på. Även om man kommer att komma underfun med det vart efter, tycker jag det är skönt att ha läst lite om det före :)
Den andra boken heter du ska bli pappa, det är väl kanske inte riktigt meningen att jag ska läsa den. Men har kikat lite :) och den verkar också helt bra.
Så tack så mycket!

Nu måste jag äta något och börja dagen :)


ida

härligt att ni eller iaf du gillade det :P

Visste ju egentligen inte vad ni gillar och så, så det var bara en ren chansning :D men jag tyckte den va gullig iaf :)



PUBLICERAT: 2010-10-18, 13:12:48 | URL: http://idavilhelmina.blogspot.com
Pernilla

Du chansade rätt så bra då :) vi (tror Tomas tycker rätt samma) gillar inte allt för flickiga kläder, med typ spets och sånt om du förstår :) så det var helt perfekt!



PUBLICERAT: 2010-10-18, 15:11:08 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: