2010-10-20
 07:04:41

rubriklöst

Även om vi börjar 10.40 idag blir det inte mycket sovmorgon för mig, klockan 10.45 ska jag ha ett föredrag om egyptens stilhistoria på ungefär 20 minuter, så jag måste göra allt det klart tills dess.

Igår var jag till bb och hälsade på, var in i den ena förlossningsalen och tittade (den andra var upptagen) och gick runt överallt.
Känns jätteskönt nu när jag har varit dit och vet hur det ser ut ordentligt.
Så det blir nog bra dethär.
Och det sista barnmorskan sa var "vi kan börja vänta in dig när som helst då"
så overkligt det känns, men ändå så verkligt :)
snart är vi där. Dit vi har längtat ända sen vi fick reda på att hon skulle komma.
vi är snart i mål :)

Igårkväll var det trendvisning från Schwarzkopf.
Så nu vet vi höstens trender iallafall :) finns mycket fint att plocka ut.
Spännande!

Och igår pratade jag även med mina lärare, och från och med nästa vecka börjar jag vara hemma torsdagarna, vilket känns riktigt bra! det är riktigt tungt att vara i skolan nu, och som min BM sa så behöver jag också vila upp mig innan förlossningen.
Så detta är första steget.

Nu måste jag göra klart mitt föredrag.
Ha en jättefin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: