2010-10-05
 17:44:40

Minipaaus.

Blev en minipaus här. Det har varit så sjukt mycket så jag har inte hunnit med.
Men nu äntligen är allt över, imorgon kör period 2 igång - vilket betyder att alla prov nu är skrivna. Denhär perioden kommer bli lugnare tror jag, bara yrkesämnen :)
Känns bra att det är så, eftersom jag inte riktigt vet hur länge jag kommer orka vara i skolan.
Är lättare att ta igen frisörämnen än typ samhälla.

Idag har jag varit hysteriskt trött.
MAX 2 timmars sömn inatt igen.. Låg och tittade på tv hela natten och kunde inte sova..
Måste försöka hålla mig vaken nu bara, så jag kanske får sova inatt istället.
Hoppas kan man ju alltid (:

Igår inhandlade jag lite saker till lillan, nappflaska, regnskydd till vagnen, en elefant som hänger i vagnen så hon har något att titta på och en napp :)
vi börjar verkligen ha allting till henne nu.
Det enda jag kan komma på såhär som vi måste köpa är en bröstpump, men det är ju heller ingenting vi absolut måste ha hemma innan hon kommer.
Man kan ju faktiskt handla fast man har barn! hahah.
:)

Nej nu måste jag reda upp lite i köket och sen blir det en lååång och varm dusch.
Har jätteont i fötterna idag :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: