2010-10-17
 07:44:43

mina och prinsessans presenter :)


Denna mysdräkt fick komma med mig hem igår, och jag älskar den redan. Den är i princip det enda jag kan ha på mig som är bekvämt - så den kommer bli en bra vän domhär sista veckorna. (och även de första veckorna efter förlossningen kan jag tänka mig. )
Igår fick också lillan sitt paket från ellos, som innehöll två jättefina sovpåsar och en galet söt filt full med barbapappa.
Just nu smyglånar jag filten lite, den är ju så sköööön :)
hon får tillbaka den bara hon bestämmer sig för att titta ut.

Nu bökas det för fullt i magen, jag chansar på att hon vill träffa sin pappa. Så vi ska gå ner och väcka honom. (Han vaknar så mycket fortare och snällare, om man säger att hans dotter vill att han ska vakna - av någon konstig anledning. Så ni kan tänka er hur många gånger jag har använt mig av "men hennes namn vill att du ska göra det, och genast är det gjort! )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: