2010-10-11
 15:51:47

Måndag, ny vecka, kort vecka

Måndag igen, ny vecka.
Däremot en kort vecka. Vi har höstlov torsdag, fredag och måndag :)
så bara två dagar att klara av till.
(:

Idag började en ny kurs, med Cecilia som handlar om modeklippningar.
Kommer säkert bli skooj.
Vi ska jobba ihop två och två och göra om den andra personen med klipping och färg, givetvis till något som passar han/henne då :)
Jag jobbar med Alice och har redan en idé vad jag skulle vilja göra.
Måste få henne att gå med på det bara (:

Efter skolan lallade jag med Johanna, massa varv till Tjudö och tillbaka blev det :)
Och nu sitter jag här-
Och håller på och somnar.

Har drömt massor inatt, och det känns som jag har varit vaken nästan hela natten..
Drömde bland annat att vi fick se hur våran prinsessa ser ut :) hon var så grymt söt, det finaste jag någonsin har sett.
När jag vaknade märkte jag att jag låg och log ..
Maah, vad vi längtar.

Går in i vecka 36 idag.
Ni ska få bild senare ikväll tänkte jag .
nu måste jag vila ögonen en liten stund..


Malin

Åh vad roligt med klippkurs! =)



PUBLICERAT: 2010-10-11, 20:09:00 | URL: http://halohaa.blogg.se/
Pernilla

Ja det är alltid roligt :) kul när det kommer någon utifrån och har den, så man får se lite annat!



PUBLICERAT: 2010-10-12, 16:57:08 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: