2010-10-02
 17:31:49

komsikomsikomsi älsklingsbebis <3

Jag sitter här och längtar ihjäl mig. Jag vill träffa våran bebis, se vem hon är, vem hon liknar, och pussa på henne!
Är sjukt taggad för att föda nu (fråga mig efter en stund, så är jag garanterat lika nervös som annars)
Baah, jag blir galen av denhär väntan!

På måndag går vi in i vecka 35, med massa tur kan vi få träffa henne om typ 4 veckor.. Tänk vad underbart det skulle vara.
Dock tror jag på att hon kommer 19 november, mamma 14 november och Tomas är neggo och tror 1 december. (Han lär nog ångra sig när han märker hur otålig jag kommer att bli så fort 15 november har passerat)

Nej usch, nu vill jag ha henne på utsidan, ligga och titta på henne <3 få lära känna prinsessan som har bott i min mage i många många månader nu.
mitt liv kommer bli helt fantastikt underbart när hon kikar ut.
HUR SKA JAG KUNNA VÄNTA?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: