2010-10-31
 17:28:16

Klaginlägg - förlååt.

Usch vad trött jag är på dethär nu.
Om ni inte orkar höra på klag så kan ni stoppa redan här, för tyvärr blir det inte så mycket annat än det här idag.

Jag känner mig så fruktansvärt ful, jag är lika smidig som en betongvägg, mina fötter är så svullna att jag är förvånad att de inte redan har spruckit och jag orkar inte vara gravid längre.
Och ja jag vet, det är ännu någon vecka kvar - och med lite otur ännu längre.
Men nu har jag tröttnat.
Jag kan göra vad som helst för att hon ska komma ut nu.

Jag vill bli mig själv igen, kunna känna mig fin någon gång, ha på mig vad jag vill, kunna köpa något nytt som inte är strl. L och sminka mig och faktiskt tycka det ser rätt så bra ut.

Så snälla lilla bebis, kom ut till mig nu.
Vi vill ha dig på utsidan.

Nu måste jag försöka packa bb väskan klart iallafall, ifall om att hon nu skulle ha några planer på att komma ut så småningom.


johanna

älskling, i mina ögon är du lika vacker som alltid. men jag förstår dig att du kanske inte samtycker just nu, håll ut! det är så lite kvar nu, och utav detta så får du den finaste present som går att få :)



när allting är färdigt så ska du se att du kommer känna dig snyggare än någonsinn, och jag lovar att du kommer bli den snyggaste morsan som finns <3



PUBLICERAT: 2010-10-31, 21:16:58 | URL: http://http://jojoow.blogg.se/
Åsa, mamma till Sebastian

Säkert lite svårt att tänka sig nu, men du kommer sakna din gravida mage. Jag kan fortfarande komma på mig själv med att sitta och klämma och känna på magen, och blir lika besviken varje gång när jag inte känner några buffningar. Jag saknar min mage så otroligt mycket :P



PUBLICERAT: 2010-11-01, 19:12:02 | URL: http://minifjun.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: