2010-10-25
 12:32:13

Inte mycket skola

blev inte mycket skola för mig idag, vilket varken jag eller Tomas egentligen är så förvånade över.
Det har varit en riktig skitnatt.
jag har inte sovit alls känns det som, mest bara slumrat till.
och 4 gånger har jag måsta väcka Tomas för att få hjälp att komma upp ur sängen till badrummet. Jag har haft så ont.
Så jag var i princip bara och vände till skolan.
Sen åkte jag till mamma, där jag är nu och har faktiskt fått några timmars sömn.
Det onda sitter i, även om det har lugnat ner sig lite.

Så idag blir det bara vila.
Måste bara läsa igenom näringsläran lite, för imorgon har vi det riktiga provet, när en från Finland som jobbar för Hårologi kommer hit och har det med oss.
Klarar jag det provet, är jag hårolog :)

Och imorgon ska vi också på det sista ultraljudet, gud så roligt. Snart är hon här <3


Malin

Enligt mej var hårologiprovet mkt enklare än vad jag var förberedd på så det går nog bra! (om ni får samma prov dvs)



Lycka till på ultraljudet!



PUBLICERAT: 2010-10-25, 21:52:53 | URL: http://halohaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: