2010-10-01
 07:37:32

get used to it (:

Sitter hos mamma och ska egentligen läsa på prov..
men jag har ingen lust!

Var hemma från skolan igår efter en riktigt jobbig natt... får verkligen hoppas vi slipper flera såna.

Inatt har det varit bättre iallafall, även om jag inte fick mera sömn än 2 timmar, men lilla älsklingen tycker inte det är roligt att sova när jag vill. Hon vill busa och umgås som mest då..
Och det går inte att sova när hon bökar och gör allt för att hålla en vaken <3
tur hon är så underbar så det inte gör något.
Vi lär nog få vänja oss med lite nattsömn framöver, så det är väl lika bra att börja öva i tid ?! :)

Kort skoldag idag iaf. Börjar 10 och slutar halv 12, helt skönt! flera såna dagar tack!

Ikväll är det open by night och jag måste nog dit och titta lite, med lite tur har någon fina erbjudanden på pyjamasar till lillan.
Det är nog det enda hon behöver i klädväg, så skulle vara skönt att få det köpt :)
Sen vet man ju aldrig om det slinker ner något till mig också, kanske Tomas med får något.. Hihi.

Nu måste jag nog öva lite, sen göra mig i ordning för att åka till skolan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: