2010-10-05
 17:47:40

En liten lista!

DAGENS KLÄDER: jeans (med knappen uppknäppt - haha) , vitt linne, svart mammatröja
DAGENS FRISYR: Helt vanligt och tråkigt.
DAGENS SMINK: nåå, underlag och mascara - orkar inte mera än det numera.
DAGENS VILL HA: den underbaraste bebisen på utsidan istället <3
DAGENS KÖP: underkläder, små strass klisterstenar :) och massa massa mat.
DAGENS PLANER: reda upp i köket och duscha.
DAGENS BÄSTA: Tomas och våran bebis <3
DAGENS SÄMSTA: halsbränna..
DAGENS ROLIGASTE: Johanna :)
DAGENS TRÅKIGASTE: skolan var allmänt slö idag.
DAGENS MISSLYCKANDE: hehe.. vet inte faktiskt.
DAGENS HUMÖR: helt sjukt trött, som ledde till övertrött så rätt jobbig kan jag tänka mig ?!
DAGENS SJUKA: fötterna
DAGENS LÄNGTAN: bebis <3
DAGENS FUNDERING: ha inte hunnit fundera så mycket, det är ju det jag gör på nätterna när jag inte får sova.
DAGENS BEROENDE: jaadu.
DAGENS SAKNAD: jadu, kan ju inte skriva bebis eftersom man inte kan sakna någon man aldrig träffat. Men vadfan, bebisen har jag saknat <3
DAGENS LÅT: iiingen aning
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: det vet jag inte heller
DAGENS MÅSTEN: första kvällen på flera veckor som jag inte har några måsten
DAGENS MOTION: ILLA med det nuförtiden.
DAGENS VÄDER: blåsigt och ISKALLT!





hanna

hej älskis! vad ska du göra imorgon? jag är typ helt ledig på kvällen och vill nog umgås med dig om du har tid! :)

puss & kram

ps jag tänker också sno din lista! :)hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: