2010-10-08
 16:08:29

det är fredag och jag måste städa.

Oj! tack för alla era tankar och tips om detta med bilbarnstol.. :)
känns bra nu när man har lite olika åsikter, så ska vi nog fundera ut hur vi tycker det känns bäst!

Helgen har börjat, och det är underbart skönt!
Har varit en riktigt tung vecka.
Veckan avslutades iallafall med lite egenvård i skolan, jag har fått lite slingor i luggen och en klippning :) och är riktigt nöjd!

På vägen hem från stan köpte jag nya påslakan, var verkligen behövligt! så bara jag orkar stiga upp härifrån ska jag städa och byta till dom :)
sen vänta på att min älskling kommer hem så vi kan laga tacos och fredagsmysa!
<3

Jag tror förövrigt att lillan är påväg ordentligt neråt nu, det trycker på nästan jämt, och sticker till emellanåt.
Inatt var det lite obehagligt nästan när jag skulle upp på toa, tryckte på rätt ordentligt.. Men, det är ju bra att hon vet åt vilket håll hon ska ;) !
Nästa vecka är det bm besök som jag längtar till, och veckan efter det ska vi på vårat sista ultraljud - som jag längtar till ännu mera.

Det börjar verkligen närma sig. Känns så underligt på något vis - att jag ska bli mamma och att vi ska få en riktig liten bebis. Känns som om jag alltid kommer att vara gravid, och alltid bara längta efter att få ut henne. Att verkligen få träffa henne känns så overkligt..
svårt att förklara hur jag känner..
är så spänd på när och hur allting kommer att sätta igång.
Ojoj :) mycket tankar och funderingar.

Men nu måste jag städa här.
tjohjo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: