2010-11-01
 18:15:59

vecka 39 (38+0) = 14 dagar.

Oj mina vänner, idag är det 1 november. Månaden som vi ska bli föräldrar är äntligen här! <3 det känns helt overkligt, i april då vi fick reda på att det var en liten i magen kändes november väääääldigt långt borta.
Men nu är den här.
Det närmar sig.
14 dagar till beräknat idag. <3

Tomas och jag har beställt att hon ska komma en torsdag kväll/natt (gärna nu på torsdag)
Så vi väntar med spänning.

Inatt hade mamma/mormor drömt att jag hade ringt och sagt att "bara så du vet åker vi in nu".
Så jag hoppas att hon drömmer sånt som kommer hända :D

------
Dagen då? skoldagen var helt underbar. Vi som var där färgade håret på varandra :) och så klippte jag en helt ny frisyr på Alice - kul!
Efter skolan åkte jag och köpte en amningsbh så nu har jag en iallafall - sköönt.
Och sen var jag och lillan så duktiga att vi var till sjukhuset och tog vaccin mot influensan som härjar.
Kändes viktigt att ta det eftersom att hon är färdigt vaccinerad då hon kommer (annars skulle vi måsta vänta tills hon är ca. 6 mån) så har man en grej mindre att vara orolig över.
Och så fick jag det på samma gång (:

Imorgon är det dags för BM besök, ska bli intressant att se hur mycket hon har sjunkit nu senaste veckan. Det känns iallafall som att hon har hasat ner en bra bit.
Lillahjärtat <3

Nu ska jag städa, lovade Tomas att jag skulle göra det tills han kom hem. Så nu blir det bråttom.


ida

Ja det börjar bli dags för henne att komma nu, vi är fler som väntar och längtar :)



PUBLICERAT: 2010-11-01, 18:30:56 | URL: http://idavilhelmina.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: