2010-11-13
 17:36:20

Nästan pinsamt vad lata vi har varit idag.

Shit vad vi har varit lata idag, Tomas har spelat och jag har legat som en potatis bredvid och tittat på.. Kan låta rätt tråkigt - men dagen har gått rätt så fort så att så illa kan det inte ha varit :)
Sen fick jag iallafall lite ångest över att vi var så lata, så vi begav oss till affären och handlade grejer till hemlagad pizza.
Så det donade vi på med sen.
Skiiiitgott blev det :)

Nu har jag för en stund sen varit på en promenad, skönt att gå runt med hög musik och bara gå.
När jag kom hem hoppade jag i duschen och nu hamnade jag här som vanligt.

Resten av kvällen vet jag inget om ännu, min syster ska med allt våld ha dit mig och fixa hennes hår - bara på skoj.
men jag är riktigt lat och känner att dragningskraften till soffan börjar bli rätt så stark igen.
Men vi får väl se.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: