2010-11-09
 19:13:59

Kom nu pyret

Tyvärr hade inte Marias magkänsla rätt denhär gången. Vi har inte åkt in till bb ännu :(
Dock trodde jag att vi skulle åka in nästan hela natten, mådde himla konstigt - och hade jobbiga värkar. Men det kom aldrig igång riktigt ordentligt ..
Så det blev inte mycket till sömn inatt, varken för mig eller pappan.

Nu har vi laddat om på nytt, och satsar på bb inatt istället.
Jag vill jag vill jag vill jag vill.
Inatt när jag trodde det var på gång kom jag på mig själv när jag tänkte "fan vad spännande, jag ska föda barn! Kom igen nu, dethär ska bli kul!"
:)

Fram till lunch idag var jag i skolan på en föreläsning om Blond Me, och när jag kom hem därifrån städade jag lägenheten och torkade alla golv.
Så fint och fräscht här <3

Nu ska jag gå ner och kika lite när hjärtat spelar.
Sen blir det nog sängen för mig, måste sova ikapp lite från igår.
Och snääääääääääääääälla bebis, kom till oss inatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: