2010-11-07
 18:22:31

Ingen bebis ännu.

Jag har inget nytt att komma med.. bebis är fortfarande på insidan, det verkar vara varmt och skönt där :)
Men idag tror jag att jag hade en ordentlig förvärk? jääklar vad ont det tog, synd så var det bara en.

Har lite blandade känslor kring allt just nu. Jag vill ju absolut mest av allt ha henne på utsidan, men på samma gång är jag livrädd över att det inte är jag som kommer ha kontrollen över något. Nu är det hon som bestämmer.
Meen! det kommer gå hur bra som helst, med Tomas som stöd kan det inte gå annat än bra :)

Jag uppdaterar er lite nu och då, men hoppas givetvis att nästa gång jag uppdaterar är jag mamma och inte gravid.

Ha det fint :)


Gunilla

Hej lilla gumman ,det är ju precis så där det är man vill att bebisen ska komma ut men samtidigt är man lite rädd både för förlossningen och för ansvaret att bli mamma. Men det kommer att gå så bra ska du se, när det en gång sätter igång på riktigt så försvinner alla andra tankar man vill bara ha sin lilla baby i famnen, hör av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt. Massor med kramar Gunilla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: