2010-11-02
 17:01:44

Hon kan komma när som helst :)

Idag var det dags för BM besök igen :)
Allting ser helt bra ut, bebis har fixerat sig och ligger väääldigt långt ner med huvuet.
Och är redo att titta ut precis när som helst nu - hur spännande som heeelst <3
Starka och fina hjärtljud som vanligt.

Hon läste även igenom vad läkaren från ultraljudet hade skrivit, han trodde inte att vi skulle hinna gå till beräknat datum innan hon tittar ut.

Känns helt underligt, att jag kan bli mamma när som helst nu. Oj så spännande :)
Däremot ville hon inte att jag ska vara i skolan mera, hon vill att jag är ledig hela tiden från och med imorgon.
Såå. bara jag har skrivit dethär klart ska jag ringa Marlene och höra lite med henne hur vi ska göra.. nervöst.

Så lilla älsklingshjärtat, kom nu bara (: pappa och jag vill pussaa på dig. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: