2010-11-09
 19:16:56

Bring it on

Och förresten så var jag till BM idag, allt såg bra ut. Lite högt blodtryck men inget jag skulle oroa mig för.
Snuttan ligger så fint och JÄTTElångt ner.
Hon fick verkligen leta innan hon hittade hjärtljuden.
Såå, det kan sätta igång precis när som helst.
KOM IGEN DÅ! jag är redo som aldrig förr.


Åsa, mamma till Sebastian

Högt blodtryck hade jag dagen före det satte igång på mig, och så låg Sebastian JÄTTElångt ner, så med tur sätter det igång inatt :) Spännande!



PUBLICERAT: 2010-11-09, 19:57:12 | URL: http://minifjun.blogg.se/
pernilla

det låter ju helt underbart, tänk om det skulle sätta igång :)

Är så peppad inför förlossningen just nu, och har lyckats tänka bort all rädsla så jag vill gärna föda medans jag känner så! hoppas hoppas!


Pia Mattsson

Jag har ju ingen aning om någonting! Men vill bara önska dig super lycka till!! :) Vill så gärna träffa er båda sen <3


Pia Mattsson

Jag har ju ingen aning om någonting! Men vill bara önska dig super lycka till!! :) Vill så gärna träffa er båda sen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: